Gnälligt inlägg.

Längtar efter att få ta på mig denna klänning igen ♥

Inatt måste jag ha haft den mest sjuka dröm på evigheter, drömde att en killkompis var jagad av sin f.d kompis som hade blivit mördare. En mördare i crazy frog-kostym. Hur sjukt? Haha!

Inte nog med den sjuka drömmen så har jag troligen sovit väldigt konstigt inatt och spänt mig. Har otroligt ont i ryggen, nacken och huvudet. Hade behövt massage, borde ha en egen massör som alltid är redo. Det hade varit nåt. Tror också att jag behöver nya kuddar, mina är kassa nu, allt innehåll klumpar sig och lägger sig på ett ställe trots att jag alltid fluffar upp dem.

Ett väldigt kort inlägg såhär på förmiddagen, skall ta tåget snart in till skolan för lite litteraturseminarium. Ett obligatoriskt. Fattar inte hur de tänker, vi skall skriva arbete nu och har en vecka på oss men ändå har de schemalagt skolgrejer nästan varje dag. Det är alltså meningen att vi skall endast skriva på eftermiddagarna och nätterna?! Helt sinnessjukt. Kass skola.

Kommentarer
Petra Andersson Fotograf

galen dröm! :P och riktigt söt klänning! :)


Blogg: http://petraandersson.se
FATMA | underhållning

Vilken serie säsongfinal ser du mest fram emot? :)

Karolin

Mikka, var glad att du inte läser naturvetare, vi hade schemalagt 8-17 och fick göra allt arbete på kvällar och helger. Jag förstår inte hur jag lyckades.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Linda - ndaiL

klänningen ser fin ut!


Blogg: http://ndail.blogg.se/
Carin

Åh, ha ha Mikka ja det var en konstig dröm. Jag förstår att du längtar efter att få ta på den igen, den är underbart fin!



Skolan och schemaläggningen kommer nog aldrig bli logisk ;).

Hoppas allting är bättre med dig nu och att du fick lite massage. När det kommer till kuddarna skulle du kunna testa att köra kuddarna i en torktumlare gärna med en tennisboll eller två om du hittar ;S Men funkar fint utan, annars bör man ju skaffa ny kudde lite då och då.


Blogg: http://ww.carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback