Fin gårdag ♥

Dagen började med att jag var seg (pga. pollenallergin), sen när jag lyckades ta tag i mig själv så åkte jag till min bror och hans familj för att hjälpa till med flytt. Mitt uppdrag blev att passa brorsonen, Wilmer, som snart är 1 år. Det gick bra, vi lekte i sanden, satt på gräsmattan och lekte lite. Sen efter att han käkat tog vi en liten promenad och han somnade gott i sin vagn :) Vid 14-tiden åkte jag hem och fixade mig lite.

Vid 16-tiden tog jag och kusin vitamin tåget in till stan, mötte upp Carro och Mathias (som vi lärt känna genom twitter). Vi slog oss ner i solen i Slottskogen, satte fyr på engångsgrillen och bara njöt. Sedan anlände även Cecilia (också via twitter, men som även är kompis till en tjej som jag och kusin jobbat med). Mucho bueno!

Sen mot kvällen blev det snorkallt så vi bestämde oss för att gå till något B-ställe för fuldans. Så vi drog till Sticky Fingers (tappade folk på vägen) och shakade loss. Rejält dålig musik dock. De två låtarna som spelades var söndermixade så vi tröttnade rätt tidigt. Inte riktigt vad man är van vid när man skall ge sig ut och dansa loss. Kom hem runt 2-tiden. En lugn och trevlig kväll, i gott sällskap behövs inte mycket mer än en grill och en stor dos med sol :)

Tack för igår peeps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback