Vad sägs om lite vår?

Jag längtar efter våren! Tänk när det börjar blomma i trädgårdarna och knopparna brister, tänk så skönt det känns i hela kroppen när man känner de första värmande strålarna. Det är lycka de luxe! Jag längtar efter att få sitta på min balkong och dricka kaffe :) Jag måste däremot köpa nya möbler dit, eller ja, möbler överhuvudtaget eftersom de som står där nu inte tillhör mig. Vill mysa till det på min tråkiga balkong, plantera blommor och odla örter. Hoppas verkligen att det kan bli lite dollars över till det detta året, förra året var ju inte jättekul. Jag skulle vilja ha en skön soffa som man kan lägga massa gosiga kuddar i och ett bra bord till det. Min balkong är väldigt stor så får plats med en hel del :)

Kommentarer
Ronny

vem längtar inte????



hoppas att det inte år långt kvar nu



vad blir det för sorts möbler du funderar på?


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Carro

Det låter bra med lite vår, tack! :D


Blogg: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback