Ibland säger det klick!

Eskimåpuss, haha!

Jag tycker det är häftigt hur lätt det är att klicka med vissa människor. För inte ens ett år sen träffade jag Carro (till vänster på bilden), via min goa vän Lizette och vi klicka direkt. Vi har umgåtts sjukt mycket sen dess, nu i vinter har vi träffats mer eller mindre varje helg. Flera gånger har det hänt att jag suttit med iPhonen i handen för att leta upp Carros nummer så har hon i samma sekund ringt mig. Jag tycker det är skönt att vi kan umgås på så många olika vis, typ shoppar, fikar, äter middag, festar, ser på film... m.m.

En annan tjej jag lärt känna är Sofia. Vi träffades i skolan för knappt ett år sen, där klickade det också. Vi har sjukt kul ihop, samma humor, extremt mycket gemensamt. Ibland när man pratar så känns det som att prata med sig själv. När vi umgås är det sällan tyst :P

Så häromdagen smsade Sofia mig och frågade vad jag skulle göra på lördag, jag hade inget planerat så jag lät henne boka mig. I fredags ringde Carro mig och frågade vad jag skulle göra på lördag, troligen utgång sa jag. Jag la som förslag att vi alla tre skulle umgås och så blev det. Jag åkte hem till Sofia ganska tidigt igår (lördag), vi satt på hennes balkong och drack rosé i solen. Sen sminkade vi oss och piffade upp oss lite. Sofia fixade mat och vid 18-tiden kom Carro dit. Middag, drinkar, vin och massa tjatter. Sen drog vi på hemmafest hos Carros arbetskompis som fyllt år, sa hej och grattis, sen tog vi taxi till avenyn och drog in på Push. Dansa loss i flera timmar, skrattade och lattjade. Lyckat!

Det är efter sådana dagar som man går runt dagarna efter med ett konstant leende! Livet är bäst!

Kommentarer
Karolin

<3


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Ronny

Vad kul att höra ,Grattis


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
"Carro"

Herregud vad söt du är! Sitter här med ett enda stort leende! Söta, goa du.. du är bara för underbar!

Carro

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback