Hej solig lördag!

Äntligen så är det sol ute! Dessutom så är det lördag, soliga lördagar är fasiken lycka x1000. Spritter i hela kroppen och jag kan knappt vänta på att få komma ut från lägenheten. Sitter här med mitt kaffe som jag måste dricka innan dagen kan börja för mig, sen blir det dusch och kanske en tur till saftbolaget och köpa röd saft (om jag hinner). Lovade att komma förbi på fika hos päronen, sen tänkte jag fjäska till mig att ha bilen tills imorgon. Så kan man kanske hitta på något. Dock är jag inte sugen på att dricka, förra helgen jobbade jag och sen på söndagen var jag, Carro och Lizze på Spritluckan (park lane) så känns onödigt att festa igen. Speciellt nu när man kommit igång med träningen igen, behöver inte förstöra veckans träning på en gång ;)

På tal om träning så har jag ju som sagt kommit igång igen, efter ett allt för långt uppehåll, med spinningen. Har hittills bara kunnat köra ett pass i veckan, men nästa vecka skall jag köra två. Mitt mål är att köra minst två i veckan. Grejen är att den tiden jag vill träna funkar inte, jag kan inte träna för sent på kvällen för då somnar jag aldrig sen :P så de passen jag har hittat än så länge är på onsdagar och torsdagar. Kan köra ett sent pass om jag inte skall upp dagen efter, inte annars. Fånigt :P

Det löser sig som kvinnan sa.
Ha en skön lördag nu peeps!

Kommentarer
Ronny

Lycka till med lördagen Mikka


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback