Bildbomb från kusin Niklas student.

Vi väntade, väntade och väntade. Jag såg inget, trots höga klackar.


Sen sprang de ut, jag såg inget men som ta var så hade de storbildskärm.


& min lille brorson blev trött bland allt folk


Min minstaste kusin har nu tagit studenten! Helt sjukt att jag inte blivit äldre medan han har det.


Snyggt plakat som jag och hans storasyster Jenny slängt ihop. Schyst outfit som vi klädde honom i va? Modeintresserade redan då, som ni ser.


"It's so fluffy!"


Värsta stilig!


När man bor ute på landet skall man tydligen ha ett eget smeknamn. Niklas kallas för Löken. Ehm?


Sen efter allt gratulerande och kramande så var det dags att åka "bajsflak", vad är det ens?!


Sen hämtad av något annat än "bajsflak", cabbe är ju aldrig fel.

Grattis igen kusin till studenten! Nu är det ut i arbetslivet som gäller, lilla gossen har ju redan fått jobb (innan han ens tog studenten!). Han fick något stipendium också som tack för något, tror han sa att han åt godis? Eller om det var Friends? Eller elevrådet? Jag minns inte. Grattis ändå och hoppas att du hade en rolig dag! :)

Kommentarer
Emma

Åh! Kan inte du skicka över bilden på mig och Wilmer? Supermysig ju :)

Carin

Vilken härlig dag han verkar ha haft! Det är bilder som dessa som för minnena tillbaka ;) Men det är ju nästan igår man tog studenten :P Fint plakat du och Jenny hade fått gjort också :D


Blogg: http://carinscreares.blogg.se/
jennifer / photography

Härliga bilder!


Blogg: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback