Till Carro

Den här är till dig Carro, för att du är världens bästa vän!

Kommentarer
Terese

Hej! :) jag har funderat att börja plugga igen nästa år så jag har ju ett tag kvar på mig att fundera ut vad det är jag vill men det står mellan Butikschefsutbildning med inriktning mot textil och mode eller bara vanliga utbildningen eller Förskollärare. Ville bara fråga dig vad du tycker om utbildning? För har förstått att du utbildar dig till lärare? Hur länge har du pluggat? Och hur ser du på framtiden?

Tacksam för svar! :) Tack för en bra blogg!



Kramar

Carro

Ett ord: Kärlek! Du är fan den finaste vän man kan önska sig! Puss på dig!


Blogg: http://freshtaste.blogg.se/
Carro

Åh, såhär 3 år senare blev jag riktigt tårögd när jag fick syn på denna.. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback