När blir man vuxen?

Jag har funderat lite över min ålder, jag fyllde ju 24 år nu i Januari och nästa Januari så fyller jag 25 år. Herregud - 25 år?! Är jag så gammal? Jag känner mig fortfarande som en 18-åring, i vissa fall. Ett vuxet barn som ibland bara är jättevuxen. Hur går det ihop? Kanske är som Lisa i Bullerbyn säger, att det kanske är då man är alldeles lagom gammal? Jag kör på det och kommer att tänka hela livet ut att jag är precis lagom gammal.

Hur känner Ni andra angående Er ålder? Äldre, yngre eller lagom?

Kommentarer
Emma

Samma här! Fyllde ju 25 nyss och känner mig ibland jättevuxen men ibland som ett barn. Konstigt det där! Men sen Wilmer kom känner jag mig mer vuxen än barnslig och det är väl tur :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback