Hemma i Götet igen.

Gare du Nord - utanför vårt hotellrum

Hej hej alla! Nu är jag hemma i Sverige igen och känner mig inte alls redo för det, jag hade gärna haft fler dagar i Paris. Kunnat strosa på fler gator, se mer och göra mer. Fast Paris finns kvar och jag kommer absolut att åka dit igen. Är såå glad att jag trots att sa att jag ville följa med Maria och hennes dotter Alva. Vi har haft det toppen och har hunnit se väldigt mycket på få dagar, intensiva dagar så har sovit väldigt gott om nätterna :)

Orkar inte riktigt uppdatera just nu, är trött och borde lägga mig, skall upp och jobba imorgon för att sedan på kvällen äntligen få träffa världens bästa Carro.

Bisou!

Kommentarer
Ronny

Vad kul.... det er lika vackert ut som i Venedig


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
vicky [f o t o]

riktigt fint foto, gilar verkligen färgerna!


Blogg: http://irishcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback