It's friday!

Freeeedag, hur skönt?! Har pluggat rätt intensivt de två sista dagarna med en hemtenta. Är väl klar nu :) Skall kika igenom det en sista gång, det skall ändå inte skickas in först på Söndag kl 23:59 men idag skall jag handla för morgondagens släktkalas. Har inte firat min födelsedag än nämligen. Behöver dessutom städa också, samt tvätta. Det ordnar sig alltid! :) Mest skönt med helg, mest.

Jag har insett att filosofi nog är min grej, detta ämnet vi har nu i skolan är redigt kul, vetenskap och filosofi. Beror nog på att jag är flummig och får skumma tankar ibland, haha! :D

Vad har ni för planer, my friends?

Kommentarer
Ronny

Lycka till med filosofin



Vad jag har för mig?

Jo jag skall ställa upp möbler i en danssal efter att ha jobbat klart



det tar 30 min sedan är kl 22.30 och det är dags att åka hem från jobbet ... tävlingar på samma plats lördag och söndag


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Carin

Okey ja nice med att tentan är klart och mycket att göra idag. Men lön för mödan imorgon, det är alltid så gött när man har haft ett rejält tvätt och städ rally ;P.

Skoj att du gillar nya ämnet, man har ju alltid några ämnen man fastnar lite extra för.

Idag har jag och J varit på banken och gjort klart med bolånet så nu kan man dra en lättnads suck, helgen är kantad av middag men vänner och jobb på huset förstås ;)



Hoppas födelsedagsfirandet blir toppen, trevlig helg och kram kram på dig


Blogg: http://ww.carinscreares.blogg.se/
Emma

Jag läser också filosofi just nu och tycker precis som du att det är något för mig. Jättespännande med de olika etikerna som Utilitarismen, pliktetiken, rättighetsetiken etc. Lycka till med hemtentan och trevlig helg! Kram


Blogg: http://emmawelin.blogg.se/
Karolin

Helg känns underbart. Dessvärre känns det som om jag håller på att bli sjuk. Det värker och jag känner mig trött. Jag hade ju sett fram emot att fixa klart bord och stolar, får se om jag orkar nu.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback