På tapeten


Har en liten minivägg i hallen som tapetserades när jag flyttade in för ca 2 år sedan, har gillat tapeten väldigt mycket men har insett att den är alldeles för mörk för att ha i hallen. Så därför har jag bestämt mig för att byta till en ljusare tapet, beställde hem lite prover från inreda.com, alla är från Pip Studio förutom den som ligger i mitten. Andra nedifrån blev jag lite besviken på faktiskt, den känns så himla platt då det inte är någon lyster i den som det är i de andra. Valet faller nog på andra uppifrån, earlybird från Pip Studio, den är lite pärlemoskimrande. Eller så blir det den som inte är från Pip Studio. Svårt val! Den gula blev jag väldigt besviken på, trodde att den skulle vara mer klargul men den är senapsgul, not good!


Och här är tapeten som skall bytas ut (ursäkta stöket på byrån). Den är mööörk, men fin. Har typ kvar en hel rulle eftersom det knappt behövs något för att täcka den väggen. Kanske är lite onödigt att tapetsera men det är verkligen ett litet lyft för hallen, alla väggar i lägenheten är ju vita annars, blir lite tråkigt i längden.

Återkommer med resultat, måste bestämma mig för vilken tapet bara ;)

Kommentarer
Ronny

fina tapeter


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
PinkNation

Sv; Oki då! :D Bra du sa det :)


Blogg: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback