En mysig dag trots regnet

Just nu ♥

Idag har jag och Carro brunchat på Egg & Milk inne i stan, Linné typ. Fantastiskt god brunch i amerikansk anda. Scrambled eggs med bacon, pancakes med lönnsirap och blåbärssylt. Till det fick vi även espresso, apelsinjuice, yoghurt och varsin bagel med philadelphia på. Synd att det var så bullrigt där inne, hade lätt kunnat vara mycket mysigare men roligt med ett annorlunda ställe. Kan lätt tänka mig att gå dit igen!

Sedan gick vi mot Linnégatan och Haga Nygata för att strosa runt lite. När vi ändå var där så passade jag på att slinka in på Stajl som ligger på Linnégatan, hade sett de runda ljuskopparna som är med på bilden är ovanför för längesedan och tänkte att de kanske fanns kvar. Jamenvisst fanns de kvar, så slog till, älskar! Med inspiration från min kära vän Jessica som har likadana. Bloggade om dessa i början av sommaren tror jag, från House Doctor. Sen gick vi bara runt och kollade, håller på att introducerar Carro för Twist & Tango, tror jag börjar lyckas faktiskt ;) Vi avslutade Haga Nygata med varsin latte på Jacob's uteservering.

Nu är jag hemma igen, har promenerat med hundarna och bytt om till myskläder. Nu sitter jag här med en stor kopp blåbärste och den nya IKEA-katalogen, för ingen har väl missat att den har kommit? Skall bli kul att bläddra i den.

Kommentarer
Ronny

hemtrevligt med caféer och inte lika stressigt


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Karin

Fint!


Blogg: http://karinolofsson.se
Carro

Haha! Du har lyckats med Twist & Tango för lääänge sedan, så mer påtryckning behövs inte! :D Luuv it!



Ikea? Varför har inte jag fått den? Grr!

Maria

Vad heter du på Instagram, vill så gärna gilla den här bilden :0))


Blogg: http://santamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback