De senaste dagarna...

Senaste dagarna genom instagram.

Jag är en dålig bloggare, den hemskaste, nästan iaf. Och jag har blivit såå dålig på att fota med min kamera, har inte orkat lägga in bilderna på datorn ens. Men någon dag när allt har lugnat sig. Nu blir det ös eftersom det är WayOutWest, skall bli brutalt roligt! Ikväll kommer ju Karolin hit (inte igår som jag trodde först) så skall hämta henne på centralstationen här i Göteborg, byta in biljetterna till armband, åka hem till mig och fixa oss sen lämna av hundarna hos mina föräldrar och sedan dra in till festivalandet. Idag är det dock inget inne i Slottskogen utan mer på klubbar osv. Kan bli kul med men jag har klädångest. Hur kombinerar man utomhusfestivalkläder med klubbkläder? Men antar det är ok att komma som man är, eftersom det just är festival. Är ju van vid att klä upp mig extra mycket eftersom vi alltid partajar på typ Push som är en klubb inom Stureplansgruppen. Converse och chinos, låter som en bra idé? Ungefär som jag har på bild nr två är ovanför, favoritplagget är sjalen från Twist&Tango.

Testade föresten att ha kanel i kaffet som flera av er tipsade i mitt inlägg om kardemumma i kaffet. Det var också gott! Nästa steg blir att testa kanel OCH kardemumma i kaffet ;) Vad tror ni om det?

Kommentarer
Michaela | vägen till uska, foto, bloggdesign och vardagsliv

svar

Hejsan!

Nu är jag tillbaka efter en oplanerad bloggpaus. Nu kommer de dyka upp bilder och inlägg i bloggen stup i kvarten ^^ hihi.



Dock minns jag inte vad vi pratade om tidigare, därav den här kommentaren :) Hoppas du har haft en bra sommar! kram


Blogg: http://soeticz.webblogg.se/
Susanne

Svar: Panik är bara förnamnet på vad hon fick av den gröna tonen i håret. Tur att vi har en frisör som ställer upp i vått och torrt... :-)


Blogg: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback