Min påsk genom iFånen

Jag har solat, druckit rosé, passat Lovisa (som en dag hjälpte mig att passa Wilmer), ätit påsklunch, haft kliande ögon av pollen, gosat med vovvarna. Ja typ så. Har grillat en massor också :) Har inte suttit vid datorn överhuvudtaget så därför har det varit lite tyst här, har förlorat två prenumeranter :P Haha! Så tråkig är jag. Undrar hur många jag tappat på twitter då? Hmm.. aja, inget att gråta över :)

Idag hade jag dugga (tenta) i skolan, kändes luddigt men hoppas ändå att det räcker för ett godkänt. Orka göra om. Sen lunchade jag på stan, köpte mascara och sminkborttagning, åkte hem, la mig på balkongen och somnade. Nu skall jag peta i mig lite käk och sen duscha för senare ikväll skall jag till Jenny och få fräscha naglar. Äntligen!

Jag har bara en sak att säga, livet är underbart!

Kommentarer
Ronny

Fina Påskbilder


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Karolin

Påskeledigheten var underbar. Jag gjorde typ samma saker som du :)



Nu är jag pollenallergisk och har ett fullspäckat schema. Jobbigt. Men roligt.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback