godmorgon lediga måndag!

Måndag, ledig, soligt! Kan det bli bättre? Tror inte det va! Har just druckit upp mitt kaffe och käkat frukost. Snart dags att bege sig ut på promenix med hundarna och efter det lär det ju bli sola på balkongen. Måste underhålla färgen som jag fick förra måndagen när jag var ledig. Fast jag brände mig nog mer... sola aldrig först utomhus vid havet för att sen lägga dig i ett solarium med nya rör för att till sist sola utomhus igen. Tips från coachen!

Helgen spenderade jag med Carro (som vanligt). I fredags hade vi fredagsmys, kollade på favoritfilmen Juno och dippade grönsaker. I lördags käkade vi middag och sen gick till ETT [klick!] och drack lite rosé, fnittrigt och pratigt. ETT är nästan som vårt andra hem nu. Mys! Söndagen var lugn, kaffe på balkongen hos Carro och Carlos sen middag hos mina päron.

Nu är det dags att ta tag i den här dagen :) Puss på er!

Kommentarer
lotten

Jag är också ledig idag! :) solade för första gången i år också! Fast jag blir iof aldrig brun. Beige om jag har tur en sommar :P


Blogg: http://lottena.blogg.se/
lotten

Det ska jag! tack för tipset :)


Blogg: http://lottena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback