God(?)morgon

När skall jag lära mig att jag inte skall dricka kaffe sent om kvällarna? Varje måndag är det samma visa eftersom jag är på kvällskurs då. Ett hemskt dilemma, för dricker jag inte kaffe så orkar jag inte vara där, dricker jag kaffe så ligger jag vaken resten av natten. Som inatt. Jag vrider och vänder mig (när jag väl börjat bli liiite trött), somnar till och vaknar lika fort. När jag väl somnat på riktigt så drömmer jag helknasigt och vaknar pga det. Idag har jag ingen skola så det är inte katastrofalt om jag inte skulle somna, men tror ni fan inte att sopbilen kommer urtidigt?! Sopa gääärna bort gruset men varför idag?! Suck, stön, gnäll!

Kommer vara en gnällig bitch idag. Tur jag bara skall ligga på balkongen och sola. Tvättstugan lär få sig några svordomar och förbannelser sedan när det är dags för tvätta.

Fast jag tror (snarare vet) att det kommer gå över lika fort. För det är sol ute, sol och värme är bästa medicinen mot det mesta för mig. Blir så lycklig att det sprätter i kroppen, en underbar känsla. Jag lever verkligen får våren och sommaren. Igår var det otroligt skönt ute, låg och pluggade på balkongen då också, ett tag var det nästan för varmt där! I april liksom?! Blir lika förvånad varje år som det är så. Påskhelgen skall tydligen bli otroligt fin, åtminstone här i Göteborg :)

Nu upp och koka kaffe och bättra på humöret!

Kommentarer
Charlotte

Det som jag skrev om seminariet stämmer inte! Det var någon som hade sett fel..börjar 13 som vanligt.


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/
Karolin

Jag tror det ska vara fint här med.



Vad som är mindre fint är att jag insett att jag inte kommer hinna besöka dig i maj. Projektet drar ut på tiden, sista maj har vi invigning, alla under kungen är bjudna så det är jobb,jobb,jobb som gäller nu :(



Men jag tänkte- way out west? (och kanske tidigare med om vi lyckas med det)


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Ronny

ja vad härligt att det är sol :)


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback