Åh, hej!

Så var det ju det här med att blogga. Jag vill blogga mer än vad jag gör, mer regelbundet och fixa kreativa och roliga inlägg. Men vet ni vad? Jag orkar inte riktigt. Det är såå mycket skolgrejer och såå mycket annat som skall fixas så bloggen hamnar lite i skymundan. Veckan som var har varit fullsmockad med olika aktiviteter, t.ex. middag med goa vänner, fika med goa vänner, utgång med goa vänner... m.m. Jag har inte varit hemma någonting typ känns det som. Ikväll skulle jag också vart iväg också men det var så otroooligt skönt att komma hem till min älskade lägenhet. Så här sitter jag i soffan med ett glas vatten istället för ett glas vin.

Jag måste berätta en grej, jag sov över hos Sofia torsdag till fredag, hon och jag power walkade en mil på fredagsmorgonen. Tänka sig! Otroligt jobbigt och otroligt skönt. Jag hade usla skor som gav mig skav och värk i fötterna. Ni kan väl gissa vem som har träningsvärk? Nu kör vi på mina vänner! Heja mig :)

Nu skall jag läsa lite kurslitteratur innan det är dags för att byta ut soffmyset till sängmys.

& om ni vill höra en bra cover så klicka här!

Kommentarer
Ronny

vad kul att det går bra för dig Mikka

snart får man koppla av med studierna när sommaren kommer


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/
Fröken M

TACK !! nu börjar det känns "hemma" här oxå :) Kram


Blogg: http://frokenmela.se
Petra

Förstår vad du menar!! Hamnar i såna "palla bloggen" perioder hela tiden! :)


Blogg: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback