Nä nu jävlar!

(snart ett år gammal bloggbild)

Nu har jag fått nog, nu är jag trött på mig själv, nu skall jag börja träna igen! Känner verkligen hur påtagligt det är att jag inte tränar och hur mycket bättre jag mådde när jag tränade. Imorgon är det jag som går och köper det jävla träningskortet, förstår inte hur jag kan låta mig själv bli såhär slapp och sluta träna när jag väl kom igång en gång för alla?! Nu har jag iaf börjat lite smått med GI-metoden igen men det är så lätt att låta bli, för lätt.

Mamma, tvinga mig att följa med på spinning och om jag inte gör det så dra in mina julklappar.

Kommentarer
Mamma

Häng med imorgon 17:45, baspass spinning.....

Ronny

Lycka till ... men träna inte för hårt bara :)


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback