Vår?

Vitsippor på dagisets gård.

Åh, sista dagen på dagis idag för denna gång :( Trist! Tycker det är så himla kul att vara där, denna gång har jag haft ett litet projekt med en grupp 3-åringar. Projektet var o återvinning och alla var riktigt duktiga :) Extra kul då och när de tycker att det är roligt.

Imorgon kommer plastdottern hit igen, ska bli sååå kul! Hoppas det inte är spöregn så man kan vara ute, så skönt att gå långpromenad med vagnen efter lunchen. Så hon får vila och jag röra på mig :) Jag kommer bli världens bästa mamma när-jag-blir-stor. Tur att man får öva på trotsiga 3-åringar nu ;) Inte avskräckt än.

Men hörrni, vart är det fina vårvädret?! Grått, trist och dessutom skall det komma massa regn nu?! Wtf!

Kommentarer
Anna

Oroa dej inte, svinkallt här med!


Blogg: http://annabaltzer.blogg.se/
LIFEISWHATYOUMAKEIT.

Åh, så fint älskar vitsippor :>


Blogg: http://benniy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback