Det känns som söndag...

Oj, oj, här har det då vart snålt med uppdateringar som vanligt. Jag har passat Lovisa nästan hela veckan så har mest ränt runt på lekplatser eller på andra ställen :) Roligast har det nog, enligt henne, varit att handla. Behöver tydligen mycket mer än vad jag visste om :) "Vi måste ha knäckebröö, åkkei?", gullunge! Sen har hon fått två nya kompisar här som är i samma ålder, himlans käckt! Så nu tycker jag att Lovisa borde flytta hit, Jessica, det är ok eller? ;)

Och häromdagen fick jag nya grannar mittemot, så var där igår och kollade på film och diskutera appar på iPhone, mucho trevligt! Lagom fredagssyssla faktiskt, speciellt nu när man är såhär riktigt pank. Alltid trevligt när det flyttar in trevliga människor! :D

Idag är det värre med aktivitet här, har uuurtråkigt verkligen. Det är pissväder så man blir helt depp och allergin tar kol på mig, känns som jag går i ständig koma. Måste skaffa starkare medicin nu, funkar inte att ha det såhär. Jag må älska våren men detta är ju löjligt :(

I helgen passar jag mina föräldrars ena chihuahuatik, Vilda heter hon och är nyss 1 år fyllda. Tänk att det är över 1 år sen nu som jag åkte ner till Halmstad för att vara med på valpningen. Tiden går fort! Vilda är iaf en väääldigt mysig tjej som älskar att busa. Elmer är nöjd nu iaf när hon är här och leker med honom :) Dem var ju bästa polare när Elmer och Linus bodde hos mina föräldrar.

Nu skall jag slänga mig på soffan och avlida en liten stund, har huvudvärk from hell. Blir kaffe, ipren och allergimedicin nu, har dessutom brillorna på mig så jag hoppas värken försvinner snart.


i miss u...

Kommentarer
Anneli

Vilken liten sötnos Vilda är.


Blogg: http://hundisthlm.blogg.se/
LYDIA

sv: Åh, men du, vilka fina ord! Tack!



Jättefin bild du har i inlägget här också! Söt liten krabat^^


Blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
LYDIA

sv: Haha, då är det lite splittad glädje måste jag säga! Inte alls så kul med pollenallergi! Brukar också känna av det lite ibland... :/ Det är ju annars så trevlig när det blommar! Älskar att pyssla med blommor och sånt, men INTE om ögonen rinner :[


Blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
Linda

Så söt hon är. Hon är så lik sin bror Charlie :)

LYDIA

sv: Taack^^


Blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback