Minns ni?

Bild från innergården, känns rätt overkligt nu!

Igår efter pluggandet gick vi till Pusterviksbaren och tog jag, Doris och Emelie varsin öl/cider i solen. Det tyckte vi att vi förtjänat då vi alldeles snart är klara med vårt fenomenala arbete, där man egentligen skall vara minst 4 st, de flesta är 5 st. Inte illa att klara det på så få :) men är man bäst så är man ;) Jag höll dock på att få ett frispel på vår handledare, som pratar som Agnes Nicole Winter, så jädra tråkig människa som inte ens kan ha ögonkontakt när man pratar med henne. Då skall man inte jobba med människor, allra minst jobba på det viset som hon gör. Fast hon gav oss mycket bra punkter att jobba vidare med så förhoppningsvis får vi inte så mycket att fixa ordning sen efter opponeringen när vi får annan examinator.

Det känns otroligt bra att våren är här och sommaren är påväg, känns overkligt att det varit så mycket snö som det var ett tag. Det hoppas jag att vi slipper igen här på västkusten, snön skall ligga i norr!

På fredag är det tjejmiddag hos min goa granne :) skall bli jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback