hope

Hua.. jag är trött! Somnade lite för sent igår och gick upp lite för tidigt idag, ganska kass kombo faktiskt. Men vad gör det mer än att jag är trött nu, blir tidigt god natt ikväll istället. Är lite snurrig och disträ idag, började flytta om bland orkidéerna förut men ser nu att jag inte gjort klart de, orka. Tänker för mycket idag, oroar mig alldeles för mycket, känner efter och funderar för mycket. Det är mycket mycket nu. Det går över men jag ser fram emot att få sova lite faktiskt, önskar bara att jag kunde få det där samtalet som jag hoppas på. Hoppas. Lär ju inte bli så. Men man kan hoppas.

Vet ni? Det gick faktiskt bra i skolan idag, känner mig lite lugnare faktiskt :)

Kommentarer
Karolin

Jag vill bara ha ett hem, en plats, någonting vettigt att göra ,vad som helst.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Odinhedvig

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings


Blogg: http://odinhedvig.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback