Reboot

Här kommer lite tankar mitt i natten från mig. Jag är fyllechaffis inatt åt grannarna, så kör ball bmw och poppar hög musik. Det gillar jag! Skall snart lägga mig en liten stund så jag orkar köra sen, kleta bort sminket och ta på mig mjukisdress. Jag är väääldigt trött, kl 5 ringde alarmet imorse, somnade om till 05:40, så det blev lite stressigt eftersom jag skulle åka kl 06 för att jobba på hotellet. Slit och släp har det varit idag, mycket stress så jag tycker nog jag förtjänar att vara lite trött. Imorgon åker jag och kusin på en liten tripp till okänd ort, en dagstur bara. Vi är båda lediga imorgon, sen blir det ytterligare en dag ledigt för mig nästa vecka, nog för att jag behöver få fart på ekonomin men jag är väldigt trött nu. Man blir det av att börja på ny arbetsplats, jag hoppas jag kommer in i det väldigt snart :)

Hur har er helg varit so far?

Kommentarer
Karolin

Jag somnade runt åtta på fredagen, helt död. Igår sprang jag runt på stan och letade saker till en hemlig grej, avslutade kvällen med att se Precious. bra film. Idag tänkte jag sy lite grann.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Carin

Jaså oj va du jobbar! Hoppas körningen gick bra. Vilken dag nästa vecka är det du är ledig har du tid/vill du ses? Kramis från Carin


Blogg: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback