I've noticed that being with you, I smile more often

Ledig! Åh, va de är skönt! Fram tills på fredag och det är helt underbart, som en liten minisemester, kommer ta tillvara på alla dagar nu fram tills det blir jobb igen. Skall vila, må bra, ta det lugnt, ingen stress, inga måsten etc. Inte ens sysslorna idag är måsten utan något som jag behöver och vill göra, tvätta och städa. Sen får vi väl se om jag hinner sola något, det är lite molnigt men några UV-strålar borde väl kunna ta sig igenom molnen? Hoppas på det. All min färg är snart borta, det lilla jag hade alltså, blir inte speciellt brun.

Nu skall jag ta tag i mig själv, har suttit här för länge nu. Gick upp 7 när Mr. S gick upp för att åka till jobbet, sen har jag inte kommit längre än till soffan. Har ätit frukost, facebookat, läst bloggar och nyheter, riktigt slapp men de gör inget efter tre galna dagar på jobbet. Snacka om att det är bra träning att jobba där, springer som en dåre och svettas som en gris, har ju inte vart direkt kallt ute heller. Bra nu när det inte är några spinningpass på F&S ;)

& en sak till.
Idag fyller brorsans sambo år så vi säger grattis till Emma som blir 24 år :) Grattis!

Kommentarer
Karolin

Det låter mycket vettigt att ta det lugnt under ledigheten. Hoppas solen skiner över Götet, här är det så förbaskat varmt att jag nästan känner mig lite less.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
smäm

åh, vad skönt med ledighet och ta det lugnt. jag måste jobba :(



yup, var fullerö handel. supermysig affär :)


Blogg: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback