Frulle?

Nu har det blivit ändring på mina frukostvanor, tack vare Mr S som fixade biffen och gav mig lite inspo. Om jag skall vara ärlig så trodde jag väl inte att det skulle vara något för mig, jag är den ständiga smörgåsälskaren, men detta var lovely! Skitbra! Har t.o.m dumpat kaffe på morgonen, skall skära ner på kaffet, inte mer än en kopp om dagen. Hur skall det gå?!

Jag tror att detta kommer bli alldeles sprillans utmärkt, har dessutom gått ner 4 kg sen jag började på mitt jobb i juni. Grymt. Men inte konstigt då man inte sitter ner i en sekund, springer i trappor, ränner runt och svettas som en gris. Gött!

Nu skall jag försöka hålla fast i nya frukostvanan, känns knasigt utan smörgås.

Kommentarer
maria

Kaffe är bra :)



Vad är det i skålen? :p


Blogg: http://www.chislovely.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback