I'm alive!

Jag fick mig ett litet ryck häromdagen och började sortera alla DVDer i bokstavsordning. Eftersom alla TV-spel är i bokstavsordning så måste ju filmerna vara det med. Filmerna låg dessutom i en flyttkartong, väldigt ofint, nu står alla i hyllan. LOVELY! Nu har vi inte en endaste flyttlåda kvar i lägenheten :P



Här är det lite tyst faktiskt och jag har inte haft någon blogglust alls faktiskt. Har pluggat och pysslat med lite annat. Fick hem en liten svart sak igår också ♥ Mer om de imorgon tror jag. Kan inte berätta om allt på en gång. Men nu vet ni att jag lever och jag tycker det är himla kul att ni fortsätter kika in och kommenterar även om jag är dålig på blogga just nu.


Mitt knä börjar repa sig efter den lilla olyckshändelsen föresten, haha! Så sjukt. Gör inte ett dugg ont faktiskt :P bara om jag sitter på det.


Nu skall jag ladda för träningen. Puss på er!


Kommentarer
Sigrid

Åh, jag minns den tiden när det var någon idé att ha alla böcker och filmer i ordning.... :D


Blogg: http://sigrida.blogg.se/
Karolin

Snälla, rara, sötaste du, ta bort snöflingorna de segar ner hela sidan ( i alla fall för mig).



För övrigt håller jag med om bokstavsordning, så underlättande att hitta det man söker :)


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Tack gumman! Åh du saknas i bloggvärlden.


Blogg: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback