Lördag igen

Skall snart ta och få i mig lite frukost tänkte jag, blir te och mina egna tekakor gjorda på dinkelmjöl. Efter det så måste jag ta tag i tvätten, vika det som tvättades häromdagen och gå ner till tvättstugan och tvätta de smutsiga. Tvättar minst två gånger i veckan, det blir så när sambon tränar alla dagar utan en i veckan ;) jag tränar ju 1-2 ggr i veckan minst så där blir det lite tvätt med och så slänger jag mer kläder i tvätten nu när jag är på dagis, blir smutsig direkt :D Inte bara barnen som kladdar, jag är en kladdfia med.

Btw, är det bara jag som tycker det är urtråkigt att det alltid är samma personer som är på blogg.se-startsidan? Borde variera sig lite mer så man kan få lite nya bloggtips. Och alla ni som kikar in här kan väl tipsa mig om lite bloggar? Egna och andras, vore väldigt snällt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback