I want spring!!!

Det är inte ofta jag bloggar om kläder och mer sällan gör jag kollade om kläder, men nu idag blir det de i brist på annat. Har ju dragit på mig en förkylning, dagisbaciller är himla mysiga. Så sitter mest här och bara slappar, kollar på Trinny & Susanna på kanal 5, haha... kul man kan ha det.

Är så sugen på vår nu, har nog aldrig varit såhär sugen innan. Helt sjukt. Och så är jag grymt sugen på att skaffa lite nytt i garderoben, det ovan skulle jag aldrig tackat nej till. Det rosa linnet är yummie, undrar vart man kan hitta sådant? Gina Tricot kanske, för de är väl bra på basplagg? Kavajen skulle jag döda för, har letat efter kavaj i 2 år nu typ och hittar ingen som jag gillar, eller som sitter bra. Hur svårt kan det vara liksom? Tar gärna emot tips på var man kan hitta snygga och prisvärda kavajer :)

Jag och en av mina bästa kompisar, Jonas, pratar om också om våren. Vi skall sitta på uteserveringar och dricka kaffe och öl i solen. Det är grymt lockande! Fattar ni att jag längtar?! Vinter är mysigt men inget slår våren. Det är tur att man har så bra vänner som Jonas, han är den bästa!

Jonas & jag, 2007
(jag är mupp som alltid)

Kommentarer
Karolin

Det är ju ett sådant där halsband som jag har, fast på mitt står det "I love you" istället. Angående kavajer så passar ofta HMs på mig, men det är ju så olika vilken kroppstyp man har. Köpte ju en riktig kavaj på Tigers rea, tänkte att det kunde vara bra att ha framöver, när man lite tillhör den där branschen då man kan behöva en kavaj.



Angående Gina så skulle jag hellre leta på HM, tycker att allt jag köpt på Gina har nopprat sig efter första tvätten, går knappt in där mera. Monki kan ju vara ett annat tips, de brukar ju ha många fina plagg av det slaget.



Puss och krya på dig!


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
charlotte

Tjo!



H&M har fått in kavajer 199:- : ) Kika där, Puss!

Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Hehe ja jag gillade korgarna jätte mkt!:)


Blogg: http://alisagonzalez.se
Katja

åh, jag vill också ha vår :)


Blogg: http://katjaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback