Fröken Grå

Nu när det faktiskt är höst ute (ja, så jädrans kallt är det!) så har jag tröttnat på mitt solblekta hår och vill gå tillbaka till det gråa igen, så häromdagen började jag lite smått och idag tog i rejält med silverprodukter. Jag närmar mig resultatet! Mitt stackars, stackars hår, tänk så mycket det får stå ut med :P Fast det är ju så gott som dött redan av allt blekmedel. Förr var jag mer för varma färger i håret men jag känner mig inte riktigt hemma i det så därför får det vara grått och kallt :)

& ja, jag är lite orutinerad och kör olika märken på produkterna. Har inte pallat köpa massa nytt innan dessa är slut. Kommer nog endast köra på L'oreals silverprodukter sen, har vart så galet nöjd med balsamet.

Idag efter misshandeln så ser det ut såhär.

Hur det såg ut innan kan ni se på den lilla bilden jag har i headern, då var det nyslingat hos frisören, lite varmare och mindre grått :) Har f.ö börjat ha mittbena igen, tänkte jag skulle variera lite och inte bara köra samma. Hade enbart sidbena förut, i typ 4 år, gaaalet! Mitt hår är ju så jädra tråkigt så jag tror jag behöver variera det lite, så det hålls i form liksom. Intressant läsning va? Hehe, ironi ;)

Kommentarer
Karolin

Du är en av de snyggaste jag känner!


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Anna

Jag har bara silverschampoo, funkar det med eller måste man ha allt annat med?


Blogg: http://annabaltzer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback