en liten sjukling

Igår åt vi räkor (ja, de känns som de inte alls var längesen som vi åt de), det är ju såå gott! Det är riktig mysmat i mitt tycke, man sitter och pillar bort skalet, man hinner prata och dricka. Igår blev det bara vatten till maten, dels för att jag skulle köra till Marstrand efter maten och dels för att jag knaprat Ipren. Har nämligen gått och blivit sjuk :(

 

Idag har jag, mamma, Jenny, Elmer och Vilda varit på hundutställning i Partille. Både Elmer och Vilda kom 2a med HP (hederspris) i sina klasser. Kul, även om det var inofficiellt. Efter det så åkte jag och mamma till colorama för att köpa färg till mina möbler som jag skall måla vita. Hann lägga grund på både pottskåpet och stolen, så imorgon skall jag nog måla första lagret med den riktiga färgen, dvs om jag orkar. Mår inte ett dugg bra just nu, sitter ihopkrupen i soffan med en filt virad runt mig, bredvid mig står en mugg med té och hundarna värmer mina frusna ben.

Kärlek från dem jag älskar mest får mig att må riktigt bra!

 

 

Återigen så stör jag mig på att man inte kan välja mer än EN kategori här på blogg.se!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback