En dag på dagis

Första händelsen mellan två pojkar ∼2,5 år:
-Skall vi kramas?
-NEJ! Krama henne!! (pojken pekar på mig och jag får kram..av båda! Gulligt!)


Andra händelsen när jag klär på en flicka:

-Dansa lilla nallebjörn, hopp hopp hopp! (jag sjunger på en barnlåt som fastnat på hjärnan)
-NEJ! Tyst!!
-Varför det?
-Det låter fult!
-Meh, så kan du ju inte säga. Det är ju elakt!
-Du är elak.
-Varför är jag elak?
-Jag är arg.
-Varför är du arg?
-För jag vill vara det.


Ja vad skall man säga? Haha.. så otroligt gulliga och roliga barn, verkligen från det ena till det andra och så ärliga. Gör man något "fel" eller avvikande så får man veta det :P snabba som sjutton är dem på att kommentera de också och inte går det att smyga med nåt. Kanske inte låter så kul när man återberättar det såhär, men jag tycker fortfarande att båda händelserna är väldigt roliga :D

Kommentarer
p u s s y d o l l

Sv; Jag handlar från Ebay, så det är olika :)


Blogg: http://pussydoll.blogg.se/
Linda

vilka gulliga barn :)


Blogg: http://linda120.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback