En dag i sanden

"There's a place I go when I'm alone
Do anything I want, be anyone I wanna be
But it is us I see"
(har inget med inlägget att göra)

Kom just hem från ännu en dag på dagis, den nästsista faktiskt för denna period. Har sand över hela kroppen och är trött som ett as, får nog ta och hoppa in i duschen. Skall raka benen, göra inpackning i håret, måla finger- och tånaglar så man är fräsch inför weekenden till Österbybruk - Uppsala. Har tvättat mina vita sjalar och vita skor så jag har nåt rent att ta med mig. Jag och vita grejer fungerar inte riktigt ihop, slabbar alltid ner mig. Lyckades söla ner min nya vita t-shirt med tomatsås förra veckan, kallt vatten och gammalt hederligt YES diskmedel fixade bort det. Hurra!

D kommer sen, han har köpt present till mig och honom, förstår ni att jag är nyfiken? Det är något som är rosa (och andra färger), jag undrar vad det är? Något vi behöver. Jag gissade på en rosa bil men det var de inte. Kanske en rosa (och de andra färgerna såklart) hängmatta, men hängmatta är väl svårt att ha på en balkong? Dammsugare? Jag vill veta!

Hej svejs från en sandig Mikka


(foto Mikka)

Kommentarer
Karolin

See you soon darling!


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
Carin

Åh nu blev jag också nyfiken vad fick du för present?! Vad har D köpt till er? = D

Indra

Hej sötaste! Tack för din gulliga kommentar vännen! Jag mår bättre nu, men det var ju också oerhört klantigt av mig. skratt Hoppas det inte kommer nån otrevlig efterräkning, men det känns inte så i allafall. :-)



Hoppas allt är bra med dig. Här tokregnar det, antar att ni inte har så mycket roligare väder med tanke på hur nära vi bor.

Men ni får ha en jättefin dag i allafall.

Massa kramizar!


Blogg: http://cherlindrea.se
Kattis och Sam

GUD VILKEN FIN BLOGG! Jag blir jätte inspirerad, super fin!! här ska jag kolla oftare! :)


Blogg: http://saganomsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback