Taggad

The rules are:
1. answer the questions on your blog
2. take away one question you don't like and add a new one.
3. tag 8 other people

1. which perfume do you use?
-Oj, det är många faktiskt. DKNY Delicious (den gröna) och LAMB är väl dem som jag använder mest nu.

2. song of the day?
-John Butler Trio - Losing you

3. what are you currently reading?
-Global hållbar utveckling (E. Andersson & S. C. Jagers)

4. today's highlight?
-Träffat D, of course! :)

5. what whould you really like to learn?
-Spela gitarr som en gud(inna)

6. what was the last thing you bought?
-Sängkappa från H&M home

7. what's your favourite animal?
-Linus och Elmer, mina två hundar

8. what's your most important goal at the moment?
-Avklara två tentor, projektarbete och komma ner till min normalvikt igen

9. what do you think of the person who tagged you?
-Karolin är en genomgo och underbar tjej, önskar att vi bodde närmare varann. Men vi får träffas minst två ggr i sommar iaf :)

10. what's the colour of your eyes?
-Blåa

11. if you could change something with yourself, what would that be?
-Våga säga nej och det mesta med mitt utseende

12. if you could be anywhere in the world for the next hours, where would that be?
-Då hade jag velat ligga i min båt och sola, känna vågorna gunga båten och måsarna tjôta. Sommar!

13. what do you find important with your friends?
-Att alltid finnas där, ärlighet och öppenhet. Raka puckar.

14. What are you doing this summer?
-Jag skall jobba och åka på hundutställningar. Förhoppningsvis blir det tid över att hälsa på min kära "syster" i Helsingborg. Saknar min Karolina!

15. what's your dreamjob?
-Jag borde väl säga förskolelärare då jag utbildar mig till det. Men mitt drömjobb är att ha ett jobb där jag själv kan få bestämma mina tider, nåt kreativt.

16. what's your favourite piece in your wardrobe?
-Hmm, svårt. Men jag älskar min rutiga scarf just nu.

17. do you have any favourite models?
-Nepp

18. 3 things that make you smile
-Trevliga överraskningar
-Mina smånosar, all kärlek till dem!
-Folk med charm

19. what's your favourite song at the moment?
-Oj, svår. Säger pass :)

20. what's your favourite tv-series?
-Simpsons, Greys Anatomy, TUF, Desperate Housewifes och den ständiga SATC.

21. what are you wearing at the moment?
-Velourmysbyxor, vitt linne och min rutiga scarf

22. what's your favourite sweets?
-Choklad!!

23. who's your role model for style?
-Ingen speciell, jag tar på mig det jag tycker om

24. what was the last film you saw?
-Hot Shots 2

Jag taggar.... jag orkar faktiskt inte, så gör listan om ni vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback