Inget vettigt alls...

Jag har absolut inget vettigt alls att komma med, känner mig lite tom nu när julafton är förbi liksom och snart är det ett nytt år. Vart har 2009 tagit vägen? Konstigt att tänka så, borde sova istället för att ligga vaken sent om nätterna och grubbla.


Jag har föresten varit en sväng på mellandagsrean, fanns inte mycket att ta med hem. Köpte ett långt linne på JC, de som är på bilden och ögonskugga från MUS, glittrigt vid namn Angel och så en primer. Det räckte tydligen för att stilla mitt shoppingbehov. Inte hittade jag något vettigt att ha till kjolen på nyår, det som var de viktigaste! Tack mamma för ditt tålamod när dottern har det lite jobbigt i klädväg :P


Bilden, ja.. den har väl inget med texten o göra mer än att linnet är nytt. Satt och grejade på datorn och så kom Elmer och satte sig mitt framför skärmen så jag var tvungen att fota, men så fort jag fick upp Photo Booth så gömde han sig. Kameraskygg som Linus, förbaskade hundar som inte vill ställa upp på foto.


Nä, hörrni... god natt. Skall upp tidigt imorgon för att ge mig av på äventyr, skall rida på sånna stora djur med fyra ben, häst kallas det va? Jag kommer dö.


Kommentarer
Biz

Haha alltid lika omöjligt att få djur att fatta att de är på bild :P


Blogg: http://pinkbiz.blogg.se/
t a k a i ♥

vad fin din bloggis är :3

du ser ut som en docka typ D:



svar:

jag har hittat en annan datorväska nu, iih :o du får se sen! <3


Blogg: http://takai.blogg.se/
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Gott Nytt År 2010

Här kommer den:



Ditt 2010: Du söker efter omväxling, nöjen och äventyr och detta blir ett riktigt glittrande år. Sommaren blir lite av en besvikelse kanske men det uppvägs av att allt annat blir bättre än du väntat dig.



Kärlek: 2010 blir ett fint år och höjdpunkten blir en otroligt romantisk höst. Just då är ditt kärleksliv värdigt en Hollywoodfilm.



Pengar: Ett riktigt lönsamt år som bjuder på fina affärer, bra karriärmöjligheter och en rejäl portion tur där det räknas. Din plånbok blir avsevärt fetare.




Blogg: http://alisagonzalez.se
Alisa ? Amor Vincit Omnia - Gott Nytt År 2010

Okej!:) Tack för att du delade med dig!:)


Blogg: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback