skäms mikka!

Skäms på mig själv, har varit otroligt dålig på att blogga denna vecka, jag ber hemskt mycket om ursäkt! Skall bättra mig, promise. Försöka går ju, skolan börjar på tisdag så kan tänka mig att jag är trött då. Vi får se.

Kan väl berätta lite vad jag har gjort i veckan. Jag har jobbat, jobbat och jobbat, slutat jobba och slappat. Sen har jag och min mor haft en liten mini mor-och-dotter-helg, typ. Vi har åkt runt i lite affärer, hittade en SUPERMYSIG inrednings-tyg-affär i Torslanda, mums! Där hittade jag mitt MAIROtyg som jag skall beställa, ville mäta extra och se hur mönstret var. Nu har jag bestämt mig för att slå till, mamma hittade allt tyg från MAIRO med som hon skall ha i vardagsrummet. Vi har bra smak, jag och min mor. Sen köpte jag en mingelskål från Orrefors (inte från kosta boda eller ittalla som jag av någon anledning sagt till alla som frågat), en turkos liten som står i badrummet med mina smycken i. Har en likadan grön som godisskål *mums* Jättefina!

En sådanhär till badrummet.

Vad jag och Jennie pysslade med i torsdags var det här:

Ber om ursäkt för den skumma bilden. Drack för mycket rosé igår så orkade inte fixa iordning mig, inte fixa håret heller. Ni får nöja er med denna tills vidare :) Puss! v

Ja just det! Jag har glömt att berätta hur stolt jag är över min älskade sambo! Han gick ju matcher förra helgen och överlevde! Han till och med vann alla matcher och därmed så vann han sin viktklass. PUSS MIN HONEY!

(Foto: Andres Bruzelius)

P.S är det bara jag som stör mig att man bara kan välja EN kategori till inläggen här på blogg.se? På min gamla kunde man ha fler. Här är ju massa olika, shoppat, mikka osv... dumt! Aja.. herrå!

Kommentarer
Milla

Håret ser jätte fint ut! =D



Puss <3


Blogg: http://millanc.blogg.se/
Carin

Var ni på Ihemsdesign möjligtvis? Skoj med lite shophing. När det kommer till kategorierna håller jag med dig ibland vill man kunna välja mer än en.



Syns snart ska bli så skoj! Kram från Carin


Blogg: http://carinscreares.blogg.se/
Matilda

superfin skål! smart med en sådan i badrummet!



vad är det han går för matcher? låter som något läbbigt iaf! tur att han vann! :-D



sv: ja jag är alltid mer kreativ på natten. och det är alltid lite mysigt! men är ganska dumt eftersom man liksom vänder runt dygnet... det blir ju lite fel.


Blogg: http://www.matildasalmen.com
Karolin

Nej, det där med en kategori är hemskt frustrerande.


Blogg: http://cutethoughts.blogg.se/
EmmaW

Åh så snyggt det blev! Visa gärna bild på hela håret när du har tid :D Är så nyfiken på hur mitt kommer se ut hihi.



Kram


Blogg: http://emmawelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback