Signat och klart!

Har helt glömt av att berätta att jag börjar nytt jobb 1 december. Jag längtar otroligt mycket och det känns en smula overkligt faktiskt. Aningens nervös, men mest är jag glad, väldigt glad. Det är också inom skolvärlden, fast lite annorlunda mot nu så det kommer att bli en utmaning, som jag mer än gärna tar mig an. För jag vet att jag är kompetent och duktig på mitt jobb, jag förtjänar detta! Älskar att jobba och ännu mer älskar jag att jobba hårt.
 
Egentligen borde jag sova men ikväll är det alldeles för mycket som snurrar i mitt huvud, allt från shopping till inredning och nytt jobb. Vilket lyckorus!
 
"Im going to succeed because I'm crazy enough to think I can."

Kommentarer
Ronny

Grattis till nya jobbet !


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback