pink & yellow

byxor & bh - Gina Tricot // t-shirt & jacka - Kari Traa // mössa & nike pegasus - Sportamore
 
Lite nya löparkläder vore fint nu, hade vart skoj att så småningom börja springa utomhus också. Får väl erkänna att det är rätt tråkigt på löpbandet efter ett tag, inte heller särskilt snällt mot mitt knä. Nuförtiden kikar jag mer på träningskläder än vanliga kläder, galet! För bara några år sedan var det festkläder och drinkar som gäller, nu köper jag nästan bara träningskläder och shakes. Jag klagar inte för jag mår som bäst nu :) 
 
25 oktober är jag och kusin anmälda till en rolig grej här i Göteborg, skall bli så kul!

Kommentarer
Ronny

färgglada kläder passar bra i höstmörkret när
man springer


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback