Här var det mys och träning!

 
 
Träningen är igång, kroppen värker och allt känns kanon! Det är så jäkla gött med träningsvärk, trots att jag knappt kan gå. Att jag inte har anlitat Cattis som PT tidigare? Jag har redan lärt mig otroligt mycket, både om kost och träning. Nu fattar jag ju att jag gjort fel hela tiden. Hur i hela vida världen har jag kunnat svälta mig själv så förut? Nu känns det inte som att jag gör annat än äter, haha! Bara att göra om och göra rätt. Idag fotade vi mig, det skall ut före- och efterbilder på Facebook, det får vara min motivation, då måste jag ju träna hårt. 
 
I måndags hade vi arbetsplatsträff som avslutades med tårta och blomutdelning, vi är tre stycken som slutar samma dag. Nu är det inte långt kvar tills jag börjar på mitt nya jobb, jag är otroligt pepp och det känns kul. Men också lite nervöst, som det bör vara inför ett nytt jobb.
 
Förutom jobba, träna och äta så myser jag och vovven massvis. Varken han eller jag gillar kyla så jag har min onepeice och han ligger under filten och kurar. Livet är allt bra! 

Kommentarer
Ronny

Det ser jättemysigt ut!


Blogg: http://ronny-schack.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback