Krasslig

Nu är jag ynklig vill jag lova er. Åkte hem från jobbet igår eftersom jag var helt febrig och idag när jag vaknade förut så hade jag jätteont i min hals. Jag hoppas att det hinner gå över tills jag skall jobba ikväll för jag får väldigt dåligt samvete om jag är hemma från jobbet. Även om jag inte kan hjälpa att jag är krasslig. Säger ju att min kropp blir knäpp av att jobba natt, jag är inte skapt för nattjobb. 
 
Blir en lugn dag idag så håll tummarna att jag mår bättre framåt eftermiddagen! Skall strax försöka sova lite till, men för hungrig för att kunna somna om så var tvungen att koka lite havregrynsgröt, hehe! 
 
Saknaden efter mina vita Converse blev för stor.
Tur min personliga tränare hade ett par i bakfickan till mig.
Wiho!

Kommentarer
Charlotte

Krya på dig! :)

Svar: Tack söta :)
Mickan Karlsson


Blogg: http://charlottethoren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback