hello gina!

Gina har verkligen ryckt upp sig i vår! Jag önskar verkligen att jag var hemma nu (kläder som dessa går knappt att få tag på här), jag hade frossat i deras vårgrejer. Jag älskar plagg där jag kan mixa och matcha. Jag gillar att ha en garderob där de flesta plaggen går hand i hand ( må vara tråkigt, men ack så praktiskt!). Till dessa kombinationer hade jag haft converse, ballerina eller pumps, beroende på vad jag skall göra. Att kepsen heter "Mickan" gör det inte sämre, eller hur? Som gjord för mig!
 
Mina Ray Ban-solisar passar perfekt till dessa kläder också. Kan se mig själv sitta i solen med en kopp kaffe och njuta av vårvärmen. Vet ni hur avundsjuk jag är på er som är hemma i Sverige nu? Trots att det fortfarande är sommar här så är det få väder som slår första vårstrålarna hemma i Sverige, speciellt i Göteborg. 
 
Jag vill sitta i solen på Da Matteo på Magasinsgatan, med vovven i knät, en vän bredvid mig och en god kaffe i handen. Då trivs jag. Speciellt i dessa fina kläder.
 
 Mamma, du får nog ta dig en tur till Gina Tricot för mig! 
 
Någon är f r u s t r e r a d just nu.

Kommentarer
mamma

kepsen ska jag väl klara att köpa

Svar: Hihi, det var snällt! :)
Mickan Karlsson

Emma

Tack för inspirationen! Är i behov av lite nya vårkläder och dethär var precis i min smak :) Kikade på Ginas hemsida och hittade massa fina toppar. Farligt att hitta så mkt fint bara...

Svar: Ja, nu vill jag bara hem och shoppa! Finns inte sånna kläder här :( svårt att hitta vad jag vill ha. Bah!
Mickan Karlsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback