Wellnesshoppat!

 
All shopping är rolig shopping, enligt mig. Okej, nästan all shopping, tycker väl inte det är så kul att t.ex. springa in på Biltema och köpa motorolja. Men det är ju för att jag inte fattar något om det. However, idag åkte jag till Wellness Warehouse. Jag kan spendera en timma där inne och bara titta på allt, trots att butiken är liten, men jag älskar det! Idag fick jag med mig fitnessnudlar och en burk peanut butter. I en annan butik köpte jag chiafrön och dadlar, vilket var dumt för det var mycket billigare inne på Wellness Warehouse... aja. 
 
Idag till lunch blev det kyckling, fitnessnudlar, champinjoner och tomat blandat med massa vitlök och pesto. Sååå gott! Fitnessnudlarna är verkligen bra, de smakar absolut inget men är bra utfyllnad i maten. Bara positivt! 
 
Annars är det lugnt idag för jag jobbade igår till 23:30, hade bytt skift med en kollega och så var det kort om folk så jag gick en mellantid men är ändå helt slut idag. Vilar upp mig för ett tufft gympass sen. Det är roligt nu när jag känner att jag är starkare, lägger på mer och mer vikter nu. Dock har jag kommit från min konditionsträning nu när jag var vrålförkyld, det ger mig lite ångest. Att ha bra kondition är viktigt för mig. Mitt mål är att någon gång springa ett lopp, Göteborgsvarvet hade vart väldigt roligt! Bara att kämpa för det. 
 
Skall nog lägga mig och blunda i en kvart, behöver engergi! 

Kommentarer
Emma

Efter årets Göteborgsvarv fick jag för mig att det skulle vara kul att springa nångång... Vi kanske ska satsa tillsammans typ år 2020? ;)

Svar: Haha, sååå snart alltså? Tror du vi hinner i form tills dess? :p
Mickan Karlsson

Emma

Med min takt är det knappt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback