Ett mindre glatt inlägg...

Usch, nu börjar det närma sig hemflytt och just nu känns det inte alls bra faktiskt. Börjar inse att jag inte kommer kunna ha samma frihet hemma som här. Livet är så annorlunda här. Alla nya vänner som jag "lämnar". Även om jag skall se det som en erfarenhet och en rolig tid så känns det lite sorgligt. Kommer att sakna mycket och många. Känner mig lite vilsen faktiskt, men jag vet att jag snabbt kommer att landa i vanliga vardagen hemma i Sverige igen. Hoppas jag åtminstone. 
 
Idag skall jag försöka rensa min garderob, se vad som skall med hem och vad jag skall ge bort. Köpte nya skor från Ralph Lauren i helgen, samt jeans från Tiger of Sweden (stötte på svenskar som jobbar på Tiger i Sverige, riktigt roligt!). Har även inhandlat presenter till släkt och vänner hemma, ni som inte får något - bli inte ledsna! Det är svårt att få med allt hem så det är mest släkt som kommer få presenter. Får bara ha 30 kg bagage plus 10 kg i handbagage. Vill sååå gärna få med mig några flaskor vin men det kan jag nog bara drömma om... skit! 
 
Lite instagrambilder.
Nya frillan, nya skor, ny träningstopp m.m.
 
Vilket deppigt inlägg detta blev, men jag är inte så bra med förändringar. En riktig rutinmänniska och just nu känns det äntligen som att jag fått ett bra flow här i Kapstaden (tog bara x antal månader...) och minns knappt hur det var i Sverige. Det är väldigt skönt att jag har kvar min lägenhet och att jag kan gå tillbaka till mitt gamla jobb. Utan det hade jag nog vart väldigt förvirrad. 
 
Nå ja, bara att ta tag i dagen. Städa, rensa, laga mat och träna vid 18-tiden. Har köpt nya pills som skall bränna bort fettet och tona min fula kropp. Det är tur att träning finns, för vet att det kommer att kännas bättre när jag fått röra på mig. Tror jag skall köra kondition idag, på med lurarna och köra bra musik. 
 
Om en stund så känns det nog bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback