Lite från min semester med släkten

Oj, nu var det ett tag sedan som jag skrev. Har ju haft kusin Jenny med föräldrar här på besök, det har varit väldigt väldigt bra! Saknar dem väldigt mycket men kommer ju att ses till sommaren. Annars flyter allting på här, har kommit igång med träningen igen och just nu jobbar jag kvällsskiftet. Första dagarna är så jobbiga för jag kan inte sova mer än 5 timmar, vilket resulterar i en väldigt trött natt på jobbet. Bara att kämpa på och hinka koffein första timmarna. Idag skall jag, Ludovica och Ryan luncha i gallerian här samt spana in en frisörsalong. Är verkligen i behov av frisörbesök, så läskigt att gå till ny frisör. 
 
Här är lite instagrambilder på vad vi har pysslat med det sista.
 
 
Andra bilden från vänster är food cuorten i "vår" galleria, som är sydafrikas största, sjukt stort! Bilden bredvid är från ett stekigt ställe som heter Camps Bay. Vi har vart på ost- och vinprovning på Fairview i Paarl och haft road trip till Cape Point/Cape of Good Hope. Har även hunnit med shopping och poolhäng. En välbehövlig och trevlig semester. 
 

Kommentarer
MATILDA

fint collage :)

Svar: Tack snälla :)
Mickan Karlsson


Blogg: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback