Hola ombre!

Jag är en tjej som helst inte gör för mycket förändringar med mitt hår, är alltså en evig platinablondin. Trodde jag. Helt plötsligt blev jag bara SÅ less på utväxten som blir, även om mitt hår är naturligt blont så är det tyvärr inte vitt, som jag gillar det. Därför fixade min kollega in mig hos hennes frisör, frisören fixa ombre, adios utväxt! Topparna och framtill är fortfarande samma blonda som innan, resten är askigt blont. Just nu känns det väldigt mörkt, men det kommer softas ner så småning om och så lär jag vänja mig mer och mer. För just nu är det väldigt ovant. Känner inte igen mig själv. Svårt att fånga färgerna på bild men ni som känner mig i verkliga livet lär ju se att det är skillnad.

Mycket nöjd och för bara 450 rand.
Älskar "specialpriser". 
∞ 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback