TGIF - on a monday

Roligt att inlägget jag skrev igår inte publicerades eller ligger kvar någonstans i arkivet? Ibland blir jag så trött på blogg.se, men har nog ändå bestämt mig för att inte byta portal. Får väl betala för ett domän sedan när jag flyttat hem till Sverige igen. 
 
Nåja, det jag skrev om igår var att jag fått migrän (igen) som gjorde att jag inte kunde jobba igår. Men ikväll skall jag jobba, har fredag idag. Sedan är det tre dagars helg som gäller, med bland annat frisörbesök inbokat. Jag skall nog unna mig lite nya träningskläder också, måste få extra pepp nu när jag bestämt mig för att boka tid med PT. Skall bli riktigt roligt, nu jävlar! Det finns dessutom en affär här som har riktigt fina träningskläder, roliga tryck och härliga färger. Billiga dessutom! Ja menar, titta själva [klick klick!] dock 
 
I lördags blev det brunch på Petit Fours, mitt favoritställe just nu.
Åt Forbidden fruit of the garden of Eden.
Ugnsbakat äpple med russin, hemgjord granola och en klick yoghurt.
Deras lite nyttigare alternativ, mums! ♥ 
 
På onsdag är det jag som blir platina igen.
En månad med ombre, mer än så klarade jag inte.
Typiskt mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback