Fragrance Boutique

Vilken helg! Jag vaknade kl 12 på lördagen (hade jobbat till 02), efter frukosten kom huvudvärken smygandes och den blev bara värre och värre. Satt i fram till sen kväll. Jag skulle ha jobbat men beslutade mig för att stanna hemma, är ingen idé att sitta vid en dator och försöka ens. Eftersom jag inte fick gjort något vettigt på lördagen så hade jag och Rickard planerat att åka till en galleria i Claremont, som vi inte besökt än. Men, igår var det Rickards tur att vara dålig så det blev ytterligare en dag hemma i sängen (okej, jag hade väl kunnat göra något men var seg så orkade inte). 
 
Jag har iallafall hittat en himla smart parfymaffär - Fragrance Boutique. Där kan man lämna in sina parfymflaskor och få dem påfyllda, för nästan ingenting! 50 ml kostar R250 och 30 ml R180. Eller så köper man i deras egna flaskor, till samma pris. Jag skall lämna in min Marc Jacobs - Daisy så fort den är helt slut. De har givetvis inte alla dofter men ändå väldigt många, och de vanligaste. Köpte 30 ml Hugo Boss - Femme, underbar! Skall nog köpa Miss Dior också, fast den flaskan är så fin så kanske vill köpa riktiga flaskan istället. 
 
Alltså, hur bra koncept är det inte?! Finns det något liknande i Sverige? 
 
Perfekt storlek att ha i väskan! 

Kommentarer
Charlotte

Hoppas du mår bättre?

Fan vad grymt att kunna fylla på sina parfymflaskor. Har aldrig hört något liknande!

Svar: Ja nu mår jag bättre :)

Ja, eller hur! Det är hur bra som helst. Skall köpa på mig några små flaskor också. Så billigt :)
Mickan Karlsson


Blogg: http://charlottethoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback