Tur till Fairview

Då var denna dagen snart slut, efter att Cicci klippt mitt hår så åkte vi till Paarl. Det blev en sen lunch på Fairview, Cicci hade inte vart där och eftersom hennes enda krav denna dag var att turista så fick det bli så. Inte mig emot eftersom jag mer än gärna ville testa restaurangen där (fick mer än godkänt av mig). Vinprovningen är ju, som jag skrivit om innan, helt underbar! Så är även omgivningen.
 
För er hemma i Sverige så såg jag att Systembolaget säljer ett av Fairviews rödviner på låda. Hett tips om ni vill ha ett prisvärt vin till kötträtter! 
 
Ja, men titta... hur vackert är det inte?!
 
Getterna bor i ett fint torn, så söta!
 
Ciccis sprinbok, extremt gott!
 
Jag tog vegetariskt. En riktigt god bulgursallad. 
 
Givetvis fick det bli att köpa lite gotte. Jordgubbssylt till syltälskande sambo.
Vin och ost till mig. MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback