Bay Harbour Market

Efter några dagar med tråkigt väder så verkar det ha vänt igen. Igår var det runt 30 grader hela dagen, hur skönt som helst. Vi var fem stycken som packade in oss i bilen (äntligen har vi fått tillbaka Opeln från verkstan!) och åkte till Hout Bay, där det är marknad varje helg. Väldigt trevligt men jag är sjuk så var lite tufft, feber i 30 grader värme och massa människor är inte att rekommendera. Idag har jag ingen feber men är vrålförkyld. 
 
Marknaden var rolig, fanns allt från handgjorda väskor till silversmycken. Jag köpte mig en handgjord zebra i trä. 
 
Off we go!
 
Mumsig glass innan vi lämnade Hout Bay.
 
På vägen hem stannade vi och tittade på utsikten. Love it!
 
Rickard.
 
Min kollega Patrick.
 
Sista stoppet blev i Camps Bay. Tog ett tag att ta sig fram, nästan alltid köer där.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback