Bye bye Sverige!

Det är mycket nu, mycket som skall fixas, packas, planeras, köpas. För vet ni vad? Jag skall flytta, ca 15.300 mil hemifrån. Det känns extremt vemodigt att lämna min älskade lägenhet, fast jag kommer tillbaka eftersom jag skall hyra ut den i 2:a hand till min kusin. Det känns ändå konstigt. Givetvis väldigt tungt att flytta från familj och vänner. Fram tills flytten (som bör ske i slutet av oktober) så skall jag bo hemma hos mina föräldrar, får se om vi inte har ihjäl varann innan jag flyttar? Haha! 
 
Ni kan väl gissa vart flytten går? 
 
 

Kommentarer
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Inte så svårt att gissa :) Ditt kärleken bär! Till underbara Sydafrika :) Hur gör du med vovvis? :) Så roligt! All lycka!

Svar: Jajjamen! :) Hunden bor hos mina föräldrar, skönt att det löst sig så smidigt. Hade inte flyttat om jag var tvungen att göra mig av med honom. Det skulle jag aldrig aldrig göra. Tack så mycket! :)
Mickan Karlsson


Blogg: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback