Nu är jag game!

Nu är allt ordnat och fixat för flytten, i sista sekund fick jag mitt pass och visum från ambassaden i Stockholm. Bara packningen som jag måste organisera lite mer, har bara en väska, vilket kan kännas lite nu när jag får börja packa ur massa för att få plats. Hate to say it, men pojkvännen hade nog rätt när han sa att en väska är för lite. 
 
Flyget går idag kl 17:40, blir först ett stopp i Istanbul och sedan en flygresa på ca 13 h. Landar i Kapstaden kl 14:05 imorgon. På flygplatsen möts jag förhoppningsvis upp av någon på företaget som kör mig till min tillfälliga bostad som ligger precis vid företaget och en megastor shoppinggalleria (me like!). 
 
Just nu ligger min lilla vovve vid mina fötter under täcket och sover, usch vad jag kommer att sakna honom. Min lilla gris. Han förstår ju inte varför jag flyttar, å andra sidan så har han väl ingen vidare tidsuppfattning. Men jag önskar jag kunde förklara varför jag flyttar och att jag kommer hem igen. Linus ❥ världens bästa! 
 
Och ja, mamma och pappa, kommer sakna er med! Alla andra också, men jag kommer hem snart! Ni är bäst!
 


Kommentarer
Amanda

SÅ spännande!!:-)


Blogg: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback